Her yeni haftaya girdiğimde heyecanlanıyorum bu haftalar en güzel haftalar sanırım kızımın minik tekmeleri hareketleri günümü güzelleştiriyor yolun yarısı bitti göbeğimde ufaktan kendini belli ediyor artık sizlerde durumlar nasıl benim doğum 19 Haziran gözüküyor hem korkuyorum hem çok istiyorum kavuşmak 🤦🏼♀️😅