Denizanne ben 10 haftada doktorum erkeğe benziyor dedi , 12.haftada ikili testte %70 erkek ama değişebilir dedi , benim anlamadığım bu haftalarda kızdada erkektede cıkıntı oluyor ve ileriki haftalarda oluşumunu tamamlıyor, 12.haftasında kesinleşti diyenler neye göre diyorlar çok kafam karışık :)