Kızlarım selam aylardık deniyorduk fakat olmadı bebiş. Eşiminde benimde sonuçlarımız çok şükür iyi. 7 gün klomen kullandıkçm doktor sağ yumurtamın çok iyi olduğunu söyledi 19-20 cm. Göbeğimden çatlatma iğnesi oldum ovitrelle 250 mcg 0.5 ml. 36 saat sonra ilişki dedi doktorum. Sonrasında da 15 gün duphaston ilaç. Bugünden itibaren de reglime 16 gün var. Var mı aranızda kızlarım bu şekilde olup gebe kalan? Dualarınızı eksik etmeyin inşallah rabbim isteyen tüm herkese tez zamanda hayırlı ve sağlıklı bir bebiş nasip etsin ♥️🤲🏻