incismom Merhabalar en son 4+6 da gittim vajinal ultrasonla keseyi gördük ama bebek göremedik. Bugün 6+3 oldum. Öğleden sonra kontrolüm var karından bebeği görebilmeyi umuyorum. Siz kaçıncı haftada gördünüz bebeğinizi?
Egei incismom ben dün 6+4 te gitmek durumunda kaldım. Çok minik bir şey atıyordu kıpırdıyordu orda :) ama henüz çok küçük normalde bu zamanda pek göstermezler kendilerini demişti doktor bana. Umarım görürsünüz. Eğer görmezseniz moralinizi bozmayın çünkü genelde erken diyorlar ve bu normalmiş.
_handan91_ incismom Ben 8 haftada fasulyemi gördüm ama vajinal ultrason ile. Doktorum 13 haftadan sonra karindan bakmaya basladi😊 öncesinde vajinalultrason ile bakti hep.
Burcu9125 incismom benim 6.haftada kese görünmüştü. Herkesin farklı tabii ki durumu inşallah görünür sizin :)