3438FG delidolubiranneadayi Bende de aynı hamdolsun bugünlere geldik. Darısı dağlıklar kucağımıza almaya inşallah. Sizde adet sancısı gibi sancı oluyor mu? Hatta bazen adet olacakmışım gibi bacaklarım uyuşuyor
Denizzli20 delidolubiranneadayi çok heyecanlııı ilk kez nst ye gircem doğumun yaklaştığının belirtisi gibi geliyo bana heyecanlandım 😍
LamiyaCetinkaya delidolubiranneadayi 36+4 ile tam gaz devam ediyoruz, evrene mesaj yolluyorum inşallah haftaya doğum olur diye skskjsjsj
TugcEsila delidolubiranneadayi son 20 gün kaldi kavusmaya heyecan korku felan hepsi birarada hepsini birlikte hissediyorum gercektn saglikla atlatiriz insallah kavusurz 😇
3438FG mombarbie_ Evet evet vajinada batma sızlama banada oluyor. Sizinle aramızda birgün var sadece. İnşallah sağlıkla alırız kucağımıza. 40lara 41lere kadar beklemek istemiyorum Allah biliyor gönlümü 🤲🏻
delidolubiranneadayi LamiyaCetinkaya benim de 5 şubatta kontrolüm var o zaman 36+6 olucsm sanki o gün doğuracağim gibi geliyo😂