YesimAykut Minnakbiri yapın bence erken gebelik testi ama üzülmeyin negatifse yarın ve yarından sonra pozitif olabilir
Hadicanimsendee13 Ben ilk gebeligimde 14 gün negatif gordum bi kac gun sonra bidaha test yaptim pozitif gördüm 🙂
Teslimenursevil Minnakbiri 13.günde gördüm silik bi şekilde sabah kan verdim 30du ama malesf kimyasal oldu
Minnakbiri Teslimenursevil peki ne belirtiniz vardı bende aşırı bel ağrısı göğüs hassasiyeti vardı şimdi geçiyo sanırım yavaş yavaş iğnenin etkisiydi diyorum ben de
Minnakbiri Teslimenursevil benim de bel ağrım hafif hala var 2 3 gün önce çok şiddetliydi şimdi azaldı
Beyzaanr Minnakbiri aynen oyle rabbim hepimizin yuzunu güldürsün kac yumurtaniz olusmustu ve mmleri kacti