2prensesannesiiii Merist benim çıkmamıştı dr çıkınca at bana dedi e nabızdaki değeri istemiyorum ha grafikli sonucu istiyorum dedi bende hastaneden aldım sonucu attım yorumladı öyle o şekilde
Kkurt Tarama testini yaptırmak mecburi mi 12+0 haftalığım aşırı kararsızım yaptırmakla yaptırmamak arasında