BusraamMustafa her ay tahlil yaptırıyorum sürekli idrarımda bakteri çıkıyor 8 aydır, bir ara çok ağır bi enfeksiyon geçirdim antibiyotik kullandım mecburen 2 kez nitrit negatif çıkınca doktor tamam dedi geçmiş ama hala bakterim var yanma vs hiçbir belirtim yok bu ayki tahlilimde yine bakterim yüksek çıktı ama nitrit negatif ne yaptıysam geçiremedim bu arada günlük 5-6 litre su tüketen biriyim 😅