Evde 2 gün aralıklı suyum geldiği için acil kadın doğuma geldim akşam bana yatış verdiler 39+2 yim bu arada normal şekilde ilerliyordu doğumum 3 cm açılmam oluşmuş sonra ilerlemeyince açılma suni sancı verdiler dün öylen 2 başladı akşam 10 a kadar dayandım suni sancıya 8 cm açılmam olmuş o saate kadar ama ben dayanamadım hastanede o acıyla herkese bağırmışım istemiyorum çok yoruldum dayanamıyorum gibi şeyler söylemişim ağlamışım hep sonra doktor geldi yalvar yakar zor ikna ettim sezeryan için 8 cm açıklıkla serzeryan oldum şimdiki aklım olsa asla suni sancıya tamam demezdim insanı felç ediyor ben dayanamadım Rabbim doğum yapacaklara yardım etsin ben elendim kızlar darısı sizlere olsun inşallah 🙏🏻