lilyum_ tabiki imkanınız varsa gidin, pazartesi devlet Hastanesine gittim torch tahlili için, normalde devlete sadece özel tahlillerim için girdiyorum,ilk muayene edeceğim dedi baktı doktor keseniz boş üzgünüm boş gebelik dedi, tabi ben üzüle üzüle bir hal oldum ,hemen doktorumu aradım , Çarşamba bana mutlaka gel dedi Çarşamba gittiğimde hem bebeği hem kalp atışını duydum canım hemde 6 hafta 1 günde, ama geç de duyabiliriz geç döllenme oluyor bazen adet tarihimizle uyum olmadığında , hiç canını sıkma aynı şeyi geçen haftada devlet hastanesi kese yok dedi sonra özele gittim keseyi görmüştüm, ilk ve ikinci hamileliğimde benzer şeyler yaşadım. Erken gebelik haftalarında devlet hastanelerin ultrason cihazları çok detaylı değil çok küçük oluşumları göremezler. İyi bir özel hastanenin 3 boyutlu cihazları İnanki eğer varsa görüyor. Ayrıca alttan değil üstten karından ultrasonda gördüm, sen benim gibi asla üzülme , daha iyi bir özel doktora gidin görünmezse 1 hafta daha bekleyin , hissediyorum görünecek 🙏🥰