Benim bebeğim 35. Haftada doğum pozisyonu aldı. Hep bana hissedersin diyenler oldu, yanların boşa düşer falan yada bir ağrı hissedersin dediler. Bende hiçbiri olmadı. Neyse geçen hafta doktorum dönmüş dedi ama yanlarımın her iki tarafıda dolu dolu 😂 Sizlerinde öyle miiii yoksa bu çocuk bir hafta içinde geri mi makat gelişe döndü ?🤷🏻♀️ Normal doğum istiyorum eğer vajinal enfeksiyonu hafifletirsek. Oyüzden tekrar makat gelişli olmasından korkuyorum