39+2 günlüğüm sabah akıntı sandım ama kanlı su adet kanı gibi ama açık renk nişan mı anlamadım , sancım yok karnım ağrıyor sanki biraz , doktorumu aradım peçete koy gelirse daha hastaneye gel dedi .Nişan daha katı bişe diye biliyorum doğum mu başlıyor ?