zdemKln 37 haftalığım bebeğim 2.5 hafta önde gidiyor.
Şeker takibi en baştan beri yapıyorum.
Bebeğin yapısı ile alakalı dedi doktorum alıştık artık.
Tek söylediği şekerli şeyler yasak bebeğin suyunu arttırmasın dedi su seviyesi şu an çok iyi gidiyor.
Yokluğun 140 geçmesin diyor sürekli.
Napalım bizimkide böyle 🤦♀️