Ayseumut 32 +3 üm dün kontrolde bebegm 2 kılo 53 gram cıktı sizlerin de bu haftada boylemıydı devlet hastanesine gidiyorum nstye gırdım dün doktor 2 hafta snra gel dedı ayda bir gıdıyordum normlde sanırım sonlara yaklastık 🙂
Bebeklinko24 Ayseumut ben 33deyim geçen hafta 1800 falandı bebeğim. Ben hem özele hem devlete gidiyorum. Suyunuz nasılmış önemli olan o.
Birikrabirsusam Ayseumut 1770 gr dı 32 haftada. Bebeğin gelişimi 10 gün geriden geliyor dedi her hafta kontrole cağırıyo 32 haftadan beri nst çektiriyorum ve tansiyon ölçtürüyorum şuan 34 haftalığım
Ayseumut Bebeklinko24 Normal dedı hersey azalma olsa söylerlerdi dıye dusunuyorum saglıcakla kucagımıza alalım insallah 🙏
[silindi] Valla benim de dün 1750 Gr çıktı 32+1 de doktorum da 2 hafta sonra çağırdı ama bende ayda bir gidiyordum beklediğim ağırlığa da ulaşmamis diye muhtemelen kilosuna da tekrar bakicak ayrıca da riskli gebeliğe gönderdi bir de orası baksın diye 😌
Ayseumut Yasmiyy ilerleyen zamnlarda yakalıyor bebekler gununu saglikla kucağımıza alalım ıns hemen hemen herkesın aynı 🙏💕
Eles2616 32+4 de benimde 2.200 çıkmıştı bebeğin kilosu ama boyunu sormadım hiç suyu normal demişti önemli olan sağlıklı olması tabiki😊