Odaanne bende daha hiç ıslak mendil almadım en sona bıraktım,ne marka alacağımıda tam bilemiyorum 2-3marka arasında gidip geliyorum,alt temizleme pamuklarından aldım en azından ilk 1ay ılık su ile ıslatıp kullanabileyim diye ama ikiz olacağı için benim,sıkıntı olur diye hazırda ıslak mendilde alacağım