Merhaba canım anneler. Bu gün büyük bir açlık işe uyandım. Kahwaltı hazırlayana kadar kalbime çok büyük bir ağrı girdi. 😣 yedikçe geçer gibi oldu. Acaba neden böyle oldu?Bazen başım dönüyor kalbim deli gibi atıyor. Ama bu gün çok başka bi kalp ağrısı wardı. 3 ay önce kalp muayenesi oldum. Hiç bişi çıkmadı çok şükür.