Gul2727 herkeste bir olmuyor sanıyordum ben serklajliyım oğlum sürekli aşağıda ve makatmış sürekli aşağı tekmeliyor ve dikişe geliyor canım çok yanıyor bazen düz uzanıp kalçamın altına yastık koyuyorum yukarı çıkıyor biraz rahatlıyorum ama gen iniyor bu haftalarda normal diyorlar ama erken doğum riski var bende ister istemez tedirgin oluyorum sizde yastık işini bir deneyin