merhabalar, bize de bagirsakta parlaklik var dendi, ikili uclu tarama testlerimiz guzel gelmişti, olcumlerde bir sorun yoktu ben hollandadayim ebemiz jinekologa yonlendirdi jinekolog takip etti ve bize parlaklik bazen tek basina bir anlam ifade etmez dedi cunku bizde parlaklik disinda bir sey yoktu. çok sukur kendiliginden geçti suan 29 haftalik.