sevimuslu geçmiş olsun gözünüz aydın 🥹 okurken duygulandım bende bi haftalık anneyim hemen hemen aynılarını yaşadım kanala girmedi ama balon taktılar, suni sancı falan 1,5 gün zerre açılma olmadı şehir hastanesinde bende ya sezeryan yapın yada ben gidicem dedim şükür aldılar çektiğim yanıma kar kaldı 🥲🥲 ama sonuc çok güzel dimi🥰