Sibelipekf Kızlar gece üçten beri karnım ağrıyor uykuya dalıyorum tekrar kalkıyorum 41+2 deyim. Gece yatmadan önce portakal ve mandalı yedim acaba gaz mi oldu yoksa sancı mi fikri olan var mı ara ara vurup geçiyor sonra yine ayni
prensesannesi_2227 Sibelipekf ağrı ıle bırlıkte kasılman varsa sancıdır takıp et dk olarak belkıde gazdır
Tatar59 Sibelipekf şuan nasilsiniz? Doğum sancısı dinlenerek geçmez. Belli dk araliklariyla gelir bir dk olur geçer yine gelir. Şiddeti artarak devam eder. Dk ataligi da azalarak devam eder.
2prensesannesiiii Sibelipekf bele vuruyor bide sancı aralığını takip et bak bakim kaç dkda bi oluyor ben takip ettim 3 dk bi sancı oluyor ama öyle kıvrandırmıyordu adet sancısı gibi bele vuruyordu gece gittik nst çekildik 3 4 dk bi sancı çıktı bebekte doğum pozisyonu almış 31 haftada doğum başlangıcı dediler durdurdular ama 37+6 ya kadar tuttuk kızımı
betussss_777 Bide affedersin büyük tuvaletin gelmiş gibi orası acıyor basür gibi benim şuan 3′den berri bu belirtiler var mı
Sibelipekf Gece 2 den beri 4 5 defa tuvalete gittim geldim sürekli ağrım oluyordu sadece idrar yapıp uzanıyordum son tuvalete gittim çıktım hafif kanamam olduğunu görüp hastaneye gittik
Sibelipekf Doktor cati muayenesi yaptı 2 cm lik açılma var dedi eve gönderdi yarın sabah gel deid acaba açılma olması normal doğum oranını artırıyor mu