Nihan07 amin yarın kontrol var kalp atışını duycaz inşallah. Benim böbrek sıkıntılı aslında sol böbreğim pelvik böbrek diyorlar aşağı da kasikta bu yüzden çok ağrım oluyor bebek yerleşip büyüdükçe bobrege baskı yapıyor nasıl olacak hic bilmiyorum çokta korkuyorum aslında