Izlar sizdede oluyormu saga yada sola yatiyorum ama karnimn uzerine donmemeye calisiyorum daha sirt ustu yatisdan hallice bi yatis bu ama bu sekildede belim sirtim cok agriyir . Tam yan donsem bebeği hareket etmesine engel olcakmisim kan akisini bozacakmisim gibi endiseleniyorum m uyandigimda nerdeyse karin ustu yatarken buluyorum kndimi . . Ne kadar orasi bebek icin dizayn edildi allah ina gore yaratti desemde icimden bebeği hareketsiz birakip uyusturma gelisimini kotu etkileme korkusunu atamiyorum . Herkes boylemi benmi cok evhamliyim