sizinde bacaklarinizin tentomlari kasıliyormu uyurken . Kendimi kaç kez bilerek yatakdan attim oyle bi kasiliyorki uzanip ovalamak söyle dursun dahada geriliyo . Yere bi sekilde ulasip ayaga kalka bilirsem geciyor ama snrasi saarlerce kosmus gbi bacaklarim aciyor . Böyle olan varmı.. bu şekilde kramp gitmemesi icin ne yapıyorsunuz bitkisel vs magnezyum alıyodum bitti daha gidip yazdiramadim .