Merii58 Bbek o kdar hareketli ki uyuyamıyorum resmen şıp şıp su sesi bile geliyo hareket ettikçe normal mi bu haftada bu kadar hareketli olması ? Ayrıca sol kasık ağrısından sola dönemiyorum ishal olmuşum tubaletten gelemiyorum bu 39. Hafta neymiş böyle ya
Merii58 hanifeq kasıklarım çok ağrıyo bebek hareket ettikçe daha da ağrıyo oturur pozisyonda olursam karnım semsert oluyo doğurcam mı acaba ya
hanifeq Merii58 haftalarındasin doğum doğal gelişen birsey akışına bırakın kontrollerinizi ihmal etmeyin
Merii58 Rabiss34 doktorum azar azar artırarak verdi dakikda dört dozla başladı hiçbişey hissetmedim en son 24 e getirmişti o baya baya hissediliyordu ama korktuğum gibi bişey değilmiş suni sancı sonradan suniyi kestiler kendi sancımın düşüğü suninin yükseği gibi ağrı veriyordu ama ben maalesef normal doğuramadım suyum geldi bebeğin kalbi sancıyla beraber düşüklük gösterince acilen sezeryana aldı çok açılmam da olmamıştı 6 saat suni aldım sonrası sezeryan oldu ama bebeğim iyi çok şükür
Rabiss34 Merii58 benimde suni sancı ile doğurma durumum varda insan merak ediyor :) bebişinizi sağlıkla kucağınıza almışsınız çok şükür çok sevindim sağlıklı ömrü olsun inşallah 🙏☺️
Merii58 Rabiss34 çok teşekkür ederim darısı size ve tüm bekleyenlere 😌 suni den nende tedirgin oluyordum ama çok şükür korktuğum kadar olmadı hatta çok iyiydi beklediğimden çünkü ben daha sancılı ağrılı bişey ye büyütmüştüm gözümde belkide benim vücudum öyle yaptı bilmiyorum ama çok ağrılı bi altı saat değildi son anlara doğru net bi sancı vardı ama o kadar da olur artık
Rabiss34 Merii58 ayy Cesaret verdiniz valla 🙏☺️ inşallah benimde öyle geçer hayırlısıyla sonuçta bir bebiş çıkıyor doğal olarak çok kolay bir şey tahmin etmiyorum bende ama inşallah istediğim gibi olur 🥺