İlk gebeliğim sağlıksız gebelikti beta artışı düzenli değildi kalp atışı oluştu ama 20 kasımda düşük yaptım. Kromozom analizi testi normal çıktı. Kan pıhtılaşması testinde bir gen homozigot çıktı ama önemli değil dedi doktorum b12 takviyesi yaparız dedi. İlk gebeliği sağlıksız olup ikinci gebeliği normal olam var mı ? Korkuyorum açıkçası.