Busraaslan0 Kızlar 30 haftalık hamileyim. Bebeğin hareketleri şuan çok fazla amaa çok aşağıda hissediyorum, kasıklarımda gibi sanki pıt pıt bişey atıyor oramda🥺 Korkuyorum napayım bilmiyorum kafayı yicem.
MorKelebek54 Busraaslan0 ayaklari ile baski yaliyo muhtemelen yani ben de 26 ya girdim bende de oluyo hep gobek deligimin altarinda hissediyorum buyuk ihtimalle dedigim gibi ayaklari ile kendini hareket ettiriyo canim
Pamuk Busraaslan0 Benim de öyle oluyor çok normal doktor onlar istedikleri yerde gezer sen ne karışıyorsun dedi😂
MadamSLN Busraaslan0 Makat pozisyonunda olabilir. Ben o dediklerini makat pozisyonundayken yaşadım. Pıt pıt dediğin şey hıçkırık olabilir. :) Benimde bebeğim aşağıda doktor çok ayakta kalma, yürüme. Sana zor olur dedi.
nurcan355 Busraaslan0 bende yarin 30 haftalik olucam benimkinin de hareketleri cok fazla o hareket ettikce ben yoruluyorum artik🥺
Busraaslan0 MorKelebek54 Ay çok korkuyorum arada sırada çok acıyor baya aşağıda hissediyorum 🥺 göğsüm sıkışıyor belime de arada sırada ağrı giriyo şuan kıpır kıpır çok hareket ediyor
Busraaslan0 Pamuk Ya gezsin ona canım feda kurban olurum ben ona ama ilk defa bu kadar aşağıda hissettim
MorKelebek54 Busraaslan0 korkma kuzum surekli olursa yine korkarsan doktoruna sorarsin ama dedigim gibi bebis ayakkalri ile baski yapiyo buyuk ihtimalle bende de oluyo cunku hatta bazen dedigin gibi aci hissi yanma gini bile olabikiyo bazen diyorum hatta acaba icerden cimcikliyo mi nabiyo diye 😂
Pamuk Busraaslan0 Poponun altına yumuşak yastık koy biraz sırt üstü yat eğimli dur.33. Haftaya geldim ara ara yasiyorum canim.
Busraaslan0 Pamuk İlk hamileliğim baya riskli geçti sürekli kanamam falan oldu o yüzden biraz endişeliyim bide yalım küçük 20 yaşındayım 🥹🥹
Pamuk Busraaslan0 Ah canım ben 33. Haftaya nasıl geldim bilsen.Kanamalar,bitmeyen enfeksiyon,serklaj,gebelik şekeri yok yok.
bitanemiz24 Benimde öyle canım makat geliş bakalım ne zaman dönecekler normalde bizim haftalarda mideye tekme yiyorlar 😄
Gulkaya1712- 28+2 deyiz bizde ama çok hareketli değil bazen endişe ediyorum bişemi oldu diye sonra biraz hareket ediyo sonra duruyo normalmi acaba
Busraaslan0 Gulkaya1712- Ben bugün nst ye girdim uyuyordu zor uyandırdı hemşire 😅 uyanınca da asla durmadı nst o kadar saçma çıktı ki