Tunzalee38_ Kanama ve sancıyla hastaneye geldim 40. Haftadayim 4 tüp kan alıp serum bağladılar doğum olur mu sizce
Ecem95 Tunzalee38_ suyu azaldıysa o yuzden serum bağlamışlardır dicem de haftanız dolmuş muhtemelen doğumda su kaybetmeyin diye bağladılar Allah bir avazda kurtarsın sağ salim birbirinize sağlıkla kavuşun inşallah
Tunzalee38_ Ayssedmn daha önce geldiğimde sadece nstye bağlayıp geri gönderdiler bu serum ne için acaba
Fatma2sre Tunzalee38_ özel hastane mi xevlet hastanesi bazen söylemiyorlar anne panik yapmasın diye ama zamanı gelmiş artık sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌺