Kızlar grctimiz yıl in basinda dış gebeligim oldu ortasinda da 1 düşüğüm oldu şuan yine çocuk istiyoruz reglıma 13 gün var ve kasık ağrım hafif mide bulanmam var acaba erken gebelik testi yapsam varsa çıkar mı birde böyle düşükten sonra normal yolla hamile kalınır mı ?