sude35 Umarım ilk denemede hamile kalırsınız tabi ama benim hemen olmamıştı. Hemen kullanmaya başlamanız iyi bir şey. Babannem hep şey der eskiden folik asit mi vardı 😂 Beslenmeniz iyi ise 3 ay öncesi olmasa da şimdi hamile kalsanız da kullandığınız işe yarayacaktır.