Eliff60 ateşinin çok yükselmemesi gerekiyor bebeği heyecanlandırıyor diye biliyorum çünkü ben nst girdim griptim kalp atışları hızlanmıştı doktor gribe bağladı ateşini ölçtür yüksek çıkarsa ilaç yazayım demişti mutlaka doktoruna danış canım doğuma kadar da gribi atlatmaya bak inşallah