eda006 Kızlar 35 haftalık gebeyim ama bebek karnımın hep sağ tarafında duruyor hiç yer değiştirmedi 2 aydır ve sırtımın sağ tarafı çok ağrıyor oraya yük bindiği için normalde yer değiştirmesi gerekir mi
Ayssedmn eda006 Bebeği doğum kanalına sokmak için hareketler var internette bulabilirsiniz onları yapın bakalım değişecekmi
Glstn5 eda006 eda006 eda006 selam canım bebeğin cinsiyeti kız mı benim kızımda hep sağdaydı çokta aktifti çok şükür hiç bir sorun yaşamadan doğdu🥰 bence fazla takma ama genede bol yürüyüş yap😊
Ayssedmn Ayssedmn bu arada yanlış anlama hamileler için yanlış hareket etmemeni istediğim için onu önerdim hayırlı zamanda gelsin inşallah
eda006 Glstn5 Evet canım kız çevremde hep ordan oraya hareket ettiğini duydum benimki hep sağda sol bomboş takılıp kaldı orda acaba bende mi sorun diye merak ettim 😂