Merve1414 fundatlas sürekli yiyorum kahvaltı meyve yemek meyve yemek bazen aburcubur akşam yatmaya yakın yine elma muz sonra dayanamayıp çay yapip peynir zeytin yerken buluyorum poğca falan yapsam dayanamayıp 5_6 tane birden yiyorum 22 haftaligim daha
Havvakc fundatlas ben de sürekli açım hiç doymuyorum . 26. Haftadayım 14 kilo aldım. Hep yiyorum. Zaten normal açlık gibi kendimi tutamıyorum yemem lazım duramıyorum. Sürekli de midem bulanıyor bir de bulanmasa ne olacaktım acaba😄
Gulkar fundatlas ben ilk hamilelikte mide yanması hiç bilmedim ama bu ikincide geceleri çok mide yanması yasiyorum
Gizema0 Gebelik şekeri olabilir şeker yüklemesi yaptırdın mı? Bende bazen geceleri uyanıyorum uykuyu bırakıp kalkıp yemeye üşeniyorum 😂 31hafta olduk 4kilo aldım üşengeçliğimden
fundatlas Gizema0 ya ne güzel sadece 4 kilo mu 🥲 şeker yüklemesi yaptırdım sorun yok dedi doktorum 🙏🏻
Ozdenaslan Haftadayım 50 kilo ile hamile kaldım 65 kiloyum. Gebelik şekerime dün bakıldı sonuç normal. Hamile kaldığımı 5. Haftada öğrendik. Günde bir paketten fazla sigara içerdim anında bıraktım, kahveyi tamamen bıraktım ve aşırı mide bulantım vardı. Bu yüzden sürekli yedim, mide bulantım hala devam ediyor, prilam da kullanıyorum ama çok etkili değil. Ben de midem bulandıkça yemeye devam ediyorum. Özetle doğuma kaç kilo girerim bilmiyorum. Çok kilo alan kimse üzülmesin ben de üzülmeyeyim ( üzülüyorum 😬) Sağlıkla tamamlayalım sonra eminim hepsini veririz…
fundatlas Ozdenaslan inşallah canım 🙏🏻 iradene hayran kaldım 😍 sigara kullanmıyorum ama kahveyi bırakamadım önceden 5-6 kupa içerdim şimdi günde 1 bazen 2 fincan içiyorum doktorum sorun olmaz dedi tamamen bırakamadım ben..
bebisliozlem fundatlas 28+3′ten selam 🥴🐣 Canım bende senin gibiyim. Bende 24 haftaya kadar 2 kilo almıştım sadece. Son 1 ayda 5 kilo birden aldım 😥🫡 Geceleri yemek bile yiyorum bazen o derece şekerim düşüyor ya da meyve yiyorum, su içip geri yatıyorum.
fundatlas bebisliozlem bende tartıda 1 ayda 6 kiloyu görünce şok olmuştum 😂 her ay böyle olursa napcaz çok merak ediyorum dahada 2,5 ay var…
fundatlas Can_su92 doktor bana sınır koymadı belki o yüzden ipin ucunu kaçırdım 🥲 2,5 ayda 4 kilo hakkın var en azından bende o da yok 70im çünkü şimdiden🥲
Can_su92 fundatlas tartıya çıkmaya korkuyorum sürekli kilo aldığımı hissediyorum allahtan başlangıç kilolarımız çok değil.
fundatlas Birsen56 ben hiç doğum yapmadım ilk hamileliğim gitmez diye korkuyorum çünkü ablamın annemin gitmemiş genetiktende korkuyorum açıkçası. Siz ne güzel hemen veriyormuşsunuz ❤
Gizema0 fundatlas bebişde sende sağlıklıysan boşver kilo verilir ben 21.haftada serklaj oldum o zamandan beri yatıyorum haftalarca ona bişey olacak diye adını bile koyamamıştım