Berfindmrcan21 işte öğrenemezsiniz. Hatta doktor bu degeri ciddiye bile almayabilir. Ben 232 ile öğrenmiştim ilk gebeliğimde, doktor bana heveslenme betan sağlıklı artmazsa kimyasal olabilir demişti:) keseyi görmen için değerinin 4000-5000 lerde olması lazım senin ki sadece 5:) hesap et artık. Doktorda kan baktıracak o kadar. Sen bilirsin ama bence bir hafta sonra kan testini tekrarla bir kaç hafta sonra da doktora görün