Sedaince Atlarlayasayan ya evet çok önemli bişey değil zaten ama sancısı çok büyük oluyor en azımdan benim çok kötü
Zeynepmeyra Sedaince mesane yolundan girip böbrek kanalı boyunca bi tel yerlestiriyorlar canım böbreğe kadar uzanan. O tel sayesinde kanalda tıkanıklık olmayıp böbrek normal işlevini görüyor bu sayede ağrı sızı olmuyormuş doktor bu şekilde açıklamıştı bana
Azizarif Sedaince ilk bebek kucuk oldugu icin spinal ile takildi yarim saat surdu ikincisi bebek buyudugu icin bide cikarma islemi uzu surdu tas olmus komple 2 saatden fazla kalmisim ameliyatta genel anestezi ile oldu idrar kanalindan hallediyorlar
Zeynepmeyra Sedaince benim öyle oldu sol da büyüyor şimdi biraz sağa biraz sola yatıyorum gittiği yere kadar idare edicez
Cemreemine Sedaince bilmiyorum kuzum valla inan baski oldugu icin orasida buyuyebiliyomus idare edicez mecbur
Cemreemine Zeynepmeyra iste psikolojimizi bozdular resmen baska doktora gittik oyle sey olurmu dedi bebek gayet iyi saglikli evet rahatsiz olur bobrekten ama bu bi secim degildir biz niye variz dedi
Sarp Benimde 26 haftamda çıktı ortaya ama öncesinde ağrım vardı pek bilemedim. 28 mm olmuş böbrek 3 mm sınır dedi. 29. Haftada kontrole gitcem büyüme devam ediyosa katater takılcakmş. Şu an 28. Haftamdayım ve katater nasıl takılıyo bilmiyorum çok korkuyorum 😢
Sarp Sedaince bende onu düşünüyorum. Çok geçmiş olsun. Allah şifa versin inşallah. Bi de bu taktıkları şey doğum şeklini etkiliyo mu acaba onu da merak ediyorum
heyecandoruktaa2 bende 17.haftamda ogrendim. sag bobregimde 8 mm lik tas varmis. o da bibregi tikadigi icin b9brekte buyume yapmis. 16 mm olmustu. doktor 30 mm e kadar bsey yapmayip bekliyoruz.ama her ay kontrol altinda olacaksin takip edecegiz.30 mm olursa stent takilacak dedi. (ama stenti pek tavsiye etmiyorlar agri yaptigi icin erken doguma sebep oluyor diye). cok agrin olursa muhakkak gel ve sol bobreginin uzerine yatmaya ozen goster dedi. 21.haftamda gittim tekrardan sag 17 mm sol 8 mm olmus. solda da genisleme baslamis yani. ve su an sag bobregim degil sol bobregim agriyor 🤷
heyecandoruktaa2 bu sure zarfinda bol su ve 1 limonun suyunu sıkıp cay bardagina koydum uzeri e de zeytinyagi doldurup ictim. 3 4 haftada 1 mm buyudu bobregim sadece. bence onun faydasi var. ve üstelik limon idrar yollarini temizledigi icin hic enfeksiyon olusmadi bende