160 boyunda ve gebelikten önce 48-50 kilodaydım. 19 haftadayım, 4-5 kilo aldım. Bazıları artık göbeğimin çıktığını söylüyor, bazıları sen demesen hamile olduğunu anlamazdım, hala zayıfsın diyor. Ama göbeğim baaayaaa var ben biliyorum 😅 Ve kendisini pek sevemedim☹️ Hiçbir pantolonum artık uymuyor. 34 bedenden 38’e çıktım. Uyan ve rahat bir pantolon bulmak da o kadar zor ki. Anca etek elbiseyle rahat edebiliyorum ama göbeğim var diye kendime yakıştıramıyorum ve kendimi çirkin hissediyorum. Bu zamana kadar gebeyken göbeğini sevmeyen hiç duymadım, ondan sadece ben böyle hissediyorum gibime geliyor ☹️ Siz göbeğinizle barışık mısınız?😃 Ben bir an önce eski halime dönmek istiyorum, kendimi çirkin bulmaya başladım ;(