Bhyshn Kızlar 4 haftalık gebelikte sol kasık batması normal mi ? Genelde yatarken hissediyorum ağrıtmıyor ama batıyor hissediyorum hep ?
Kub7a Bhyshn gayet normal gebeliğin ilk haftasında kasık ağrısı kramp gibi şeyler normal rahim büyüyor sonuçta
merylii_ Bhyshn kanama olmadığı sürece çokta endişe etme canım bebek tutunurken kese oluşurken rahim büyürken çok normal
Kub7a Bhyshn bu benim ikinci gebeliğim her iki gebelikte sol yumurtada gelişti tek taraflı olması çok normal
Bhyshn merylii_ çok şükür kanamam yok canım Çok stresli mi süreçmiş Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize inşallah
merylii_ Bhyshn amin canım korkma Allahın izniyle bir şey olmaz bende ilk üç ay hapşırsam aman bir şey mi oldu diyordum normal endişe etmen ama önemli olan ağır kokulu değişik renkli akıntı ve kanama onlar yoksa normal