NefesimAysl Mrb kızlar 20 haftalık hamileyim saç boyası zararlı diyorlar bitkiselinide bu köylük yrde bulamıyorum Saclarım baya beyazladı eşime kötü görünmek istemiyorum boyatan varmı aranızda boyasam mı?
aysql05 NefesimAysl boyatmayın arkadaşım kuaför ne kadar amanyaksız boyalar olsa da o boyaların içinde kimyasal var tavsiye etmem kesinlikle de boyamam gelen hamilelere de söylüyorum demişti bana.
ozgesel1seyler NefesimAysl 28 haftalik olduk dun boyattim. Doktorum bitkisel boyayla boyatabilirsin demisti. Dikkat etmen gereken salonda cok kisi varsa temiz hava alabilecegin bir yere gecmek... Kim ne derse desin aldirma hamilelik bir surec ve senin psikolojin herseyden daha onemli.
Serraaa Ben boyadım normal boya hatta yıne bıyucam sonucta o kokuyu cekersen zararlı maske takarak boyadım cnm bıde hamılelıkte extra kendını kotu hıssetmenın anlamı yok hayırlısı herşeyin bu sanatcılar hamıle kalıpta sureklı boyatıyo sonuçta hatta yoıtubede doktorda acıklıyo ac dınle cnm
Sitionline Sac boyatmak bebeğe zarar vermiyormuş doktor söyledi ama bitkisel olursa içiniz rahat olur o kadar. Benimde beyazlarım var 3 ayı bitirdim boyuycam
ayaniz NefesimAysl 8 aydır boyatmıyorum 🤭 sarılarım oldugu halde.. beyazlarım yok zaten diplerden koyu cıktı ama kötü de durmadı, boyatacaksınız cok emin oldugunuz bi yerde mutlaka organik boyayla boyatın cünkü her kuaför organik diyorda öyle olmuyor
Englishteacher Ben kendim boyuyorum hamileliğin başında bilmeden bir kez boyadım sonra 3 ay geçince boyadım şimdi de 1buçuk ayda bir boyuyorum yani 29 haftalık olduk bi sıkıntı yok çok şükür watsonsta satılan biomagic boyayı kulanıyorum yakınınızda yoksa internetten de sipariş edebilirsiniz
misiszachk NefesimAysl internetten alırsanız kargo getirir organik olmasına dikkat etmek lazım bence. Bende 3 ayı bitireyim boyatacağım. Hamile de olsak kadınız ve bizim pisikolojimizde önemli sonuçta 😊