XBirmelekannesiii Kızlar bebişlerinizin ismini ve anlamını yazarmısınız isim arayanlara da fikir olsun 🫶🏻 Benimkisi “Elisa” Elisa, cennet kapısında bekleyen melek anlamını taşır. Allah’ın sözü emri ise taşıdığı bir diğer anlamdır.🩷🫶🏻
tubik_ XBirmelekannesiii kızımın adı Aksa, kelime anlamı olarak uzak demek. Mescid-i Aksa’dan esinlenerek koydum. 3 yaşında
Bebegimsu350 XBirmelekannesiii bizimde sevgililikten buyana kızımız olursa elisa olsun demiştik ama o dönem çok vardı mineli buldum elisa minel dedik doğumdan çıktım bitek minel kaldı 😀 Oğlum olucak inşallah şimdi Adını ben aslan istiyorum 💙🙏🏻