Kaktuscekirdegi bende Haziran’da doğum yapacağım, ay hesaplaması yaparak alışveriş yaptım acemiliktrn çok yenidoğan ve patikli almışım … Mesela ben Haziran’da doğacağı için üç ay sadece yazlık ince zıbın ve takımlar aldım patikli ve patiksiz 3-6 ay grubu olarak sonrasını mevsim geçisi diye 6+9 orta kalınlıkta üçlü takımlat aldım yelekli kapüşonlu vs, birde 9-12 ay arası kalın şeyler aldım ama tabiki alacağım daha heves edip çok beğendiklerimi.aldm takımlarda onun dışında her üç aylık zaman dilimind kısım kısım ayırıp beş kollu beş kolduz zıbın aldım
Mesela; 5 yenidoğan
5 adet 3-6 ay kısa kol 5 adet uzun kollu
6-9 ay on adet kısa uzun kol karışık zıbın sıfır kol kısa kol ve uzun kol
9-12 ay da aynı şekilde zıbın ağırlıklı gittim alışveriş yapar gibi para biriktirip son zamanlarda kilosunu görüp ona göre alacağım kalanını çünkü önde gidiyor biraz aldıklarım olmaz korkusu yok değil
Gerisini de çevremde örgü yaptirfim bir iki yaş uyumlu patik bere yelek kapüşonlu vs
Bebek küveti organizerler , bakım ürünlerini aldım
Bu ay da dolabını ve beşiğini alacağız aylara böldük herşey ateş pahası güç yetmiyor 🥺 Allah yardımcımiz olsun