Doktorumuz catimiza hala bakmadı son hafta bakicaz veya doğum anı dedi neye göre karar verdi bilmiyorum ama bebeğin başı asagidaydi zaten bebek doğuma hazie ama benim catim uygun mu bilmiyorum nasıl olacak sorduğumda deneyeceğiz olmazsa sezeryan dedi devletler de zaten şu an normal denemek mecburmus sanırım korkuyorum yani gece doğum başlasa mesela sancım gelse diyelim normla dogurmadim hemen sezeryana alabilecekler mi ne olacak 🥹🥹akıl verin kızlar ya düşünmekten cildircam