Ayse_Nur10 Merhaba kızlar, 21+4 günlük hamileyim ve aşırı bel ağrım var, sol kalçamın üstünde dd çok ağrı oluyor, bazı günler de sol kaburga kısmımın altı ağrıyor acaba bebek büyüdüğü için mi, yoksa bi sıkıntı mı vardır, bu durumu yaşayanlarınız var mı ?