35+4 belki daha erken bir süreden beri alt kısımda baskı ve ağrı vardı yürürken yatakta dönerken bile zorluyordu neyse bugün doktor muayenesine gittim çatı muayenesi yaptı ağrı var deyince ve bebek kanala girmiş çok beklemez dedi yat devamlı dedi. Aynı durumu yaşayan var mı? dört gündür en az kanalda. Kanala girdikten kaç gün sonra doğum olabiliyor acaba?