yorgunanne_ Bizde 34 haftalığiz bebiş doğdu butonu da geldi Allah’ın izniyle sezeryan olcam daha tarih almadık hatta nst bile daha girmedim haftaya kontrole gidecem inşallah o zaman nst de girerim tarih de verirler mi acaba ya
dilek_turkan_14 yorgunanne_ aynen o zaman gittiğinizde nst girersiniz artık ama tarih vermezler daha biraz bi iki hafta daha beklemen lazım tarih için 😇
umaydurununannesi dilek_turkan_14 sabah 25 gunum vardı suan 9 gunum var asırı heycan var agrım yok ama kasılmalarım oluyo