37+1 hafta olduk bugün biraz kanala yönelmesi için egzersizler yaptım ve rahim bölgesinde bir uyuşukluk var acaba kanala yönelmiş olabilir mi 😥 doktor kontrolünde kanala dönük ama daha kanala girmemiş dedi bu sabah. Hareketleri yapmakla kötü mü ettim acaba