Aryaam çok teşekkür ederim, yaklaşık 2 haftadır inanılmaz şişti ellerim ve ayaklarım. Ellerimde uyuşukluk vardı ve hiç geçmiyordu, bugün doktora söylediğimde kilolu olduğum için olabileceğini söyledi. Rutin tansiyon bakarken tansiyonum 17/10 olarak çıktı hemen idrarda protein baktılar. Pozitif çıkınca hepsinin zehirlenmeden olduğunu söylediler. Nstye girdim, ciğer geliştirici iğne başladık.