Tazeanne68 Kızlar gebelik kolestazi nasıl oluyor belirtiler neler yaşayanlar bilgi verebilir mi hangi değerlere baktırmak gerek
mkbl_kya Tazeanne68 Belirtiler varsa direk karaciğer enzimlerine baktır dahilyeden aksi bir durumda doktor seni yönlendirecektir gastroenteroloji bölümü takibe alıyor ve safra asidi testi yapılıyor
mkbl_kya Tazeanne68 Çoğunlukla avuç içi ayaklarda kaşıntı oluyor gece sıklık göstererek uykudan uyandıracak şekilde bende öyle oldu ama başka belirtileri de var tabi göz çevresindeki beyaz yerler sarılık istah kaybı falan
Muczem222 mkbl_kya peki herhangi bir sorun oluyor mu acaba iki gündür benimde avuç iclerim ve ayaklarım kaşınıyor 34+4um bende
mkbl_kya Tazeanne68 kadın doğum doktoruna mutlaka konuş en yakın zamanda belki cildin genişliyor Bebek büyüdükçe onun içinde kaşıntılar olabilir