Eebrusrmeli -gamze1 devlette 3 kez deneme hakkın yani rapor hakkın var en son fiyat 40 bin di yarı yarıya karşılıyordu ilaçlar hariç özelde işe yerine göre değişiyor tabiki ben Sakarya’da yaptrdim adatıp Hastanesi’nde rabbim yardmciniz olsn
tgbmerve -gamze1 özelde 40 bin en az ilacmar hariç muayne hariç , sperm le alakalı sorkn varsa rapoor çıkıyor üç kez yapma hakkınız var 40 bin olan ücret 32 bine düşüyor ama özel üniv. Hastanesinde
Naciyemutlu -gamze1 ben geçen sene fiyatlandırmasıyla ilaçlar hariç 30 bin verdim ilaçlar dondurma şu bu derken rahat 60 bini buldu. Ayrıca tedavi sürecinde histereskopı olmam gerekti 13 bin de ona verdik…Arkadaşım yeni yıl fiyatlandırmayla 40bin ilaç hariç verdi süreci yeni başladı transfer falan da dondurma ödemesi de 15 bin vermiş ama yakında 20 bin olacakmış. O da rahat 80 binle kapatır herşeye baya zam geldi çünkü.
Becuk -gamze1 asıl maaliyeti ilaçlar. Devlet bilmiyorum ama özel de 100 binden 200 bine kadar tedaviler var. Tabi bu benim söylediğim her şey içinde. İlaçlar ,muayeneler ,yumurta toplama ,transfer.
Aysinnn Eğer özelde yaptıracaksanız fiyatlar 80 bin civarı yukarısi da olabilir rapor şartlarını karşılıyorsaniz eğer özelde ilaç fiyatları düşüyor sadece. Devlette raporlu yaptırırsanız fiyat yarı yarıya düşer hem ilaç hem işlem ücretleri. Rapor şartı ise 40 yaşından küçük 23 yaşından büyük olmak 3 yıldan fazla evli olmak eşinizin ya da sizin 900 prim gün sayınız bulunması. Bir de eşiniz de ya da sizde bi sorun yoksa 2 aşılama yaptirmaniz şartı var. Bildiklerim bu şekilde umarım yardımcı olmuştur :)
Caglasmz -gamze1 benim kısmetse yarın transferim var. Şu ana kadar ilaçlardı, embriyo dondurma transferdi vs. Yaklaşık 80.000 gitti
-gamze1 Herkese çok çok teşekkür ederim en azından hazırlıklı olmakta fayda var diye düşündüm Allah hepinizin gönlüne göre versin inşallah en yakın zamanda güzel haberler alırsınız ❤️