karakayahavva00 5959lap 720 ödüyordum zamdan sonra 865 tl oldu ne yazık ki çok pahalı ama gidiyorum. Doktor erkek gibi demişti ikince kez farklı bir doktor erkek değil gibi dedi ama ekranı net değildi. Bende arada kaldım halen öğrenemedim.