Aysnrplt anladım canım evet o doktoruda duymuştum ve ben esenyalıda oturuyordum bekarken en sık gittiğim hastane oydu oranın hiç bir bölümünü beğenmiyorum acil desen bi serum takmışlardı haftalarca kolum mosmordu serumun ayarını yükseltiyorlardı. Zorda kalıp acilen soğuk algınlığına iğne vurdurmam gerekiyordu iğne yaptı bi hafta bacağım kasılmıştı, cildiyle desen doktor cahil salağın teki şikayetini söylüyorsun verdiği cevap zamanla geçer tekrar çıkar bilmem ne saçma bi hastane yani üstelik hızla artan rekora koşan muayene ücretleride cabası