sevcan_35 Kizlar 33+4 haftalık hamileyim. Bebeğin hsreketlerini çok asagida hissediyorum vajinamin hemek üstünde tekmeleri hissediyorum. Ve vajinama baskı da oluyor arada bir. Perşembe günü doktor randavum var. Başına gelen varmı? Neden böyle oluyor?